Klacht Nederlandse Spoorwegen: overvolle treinen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 164684
Gebruiker
Annelies
Datum
4 reacties

Details

De klacht

zaterdag 16 april 2016 van Zoetermeer naar Groningen in portaal rijtuig hutjemutje moeten staan. 2,5 uur
Passagiers stonden zowel in 1e als 2e klas in gangpad rijtuigen en tussenportalen.

De oplossing

Zet treinen met voldoende capaciteit in!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Dijkstra,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u heeft moeten staan tijdens uw reis op 16 april 2016. Mijn excuses hiervoor. Helaas ontbreekt de vertrektijd en het vertrekstation van de overvolle trein om dit specifieke door te kunnen geven. Ik heb uw melding uiteraard wel genoteerd.

    Mocht u onverhoopt nogmaals te maken hebben met overvolle treinen dan kunt u dit ook melden via de mogelijkheden weergegeven op onze website: http://www.ns.nl/reisinformatie/service-verbeteren/druktemeldingen.html

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Annelies
    Datum
    zaterdag 16 april 2016
    vertrekstation Zoetermeer Oost om 09:11 uur naar Gouda
    vertrekstation Gouda om 09:24 naar Groningen
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Dijkstra,

    Dank u voor het doorgeven van de reisgegevens. Uw klacht is vastgelegd.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  4. Auteur
    Annelies
    Datum
    De klacht is vastgelegd, maar krijg ik geen tegemoetkoming voor dit ongemak?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annelies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?