Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Prijsverschillen

MVP

We hadden met 5 personen een weekend in Antwerpen. We konden in de webshop 5 kaartjes (enkele reis) kopen voor 17€ per stuk. Omdat we in de webshop de exacte reistijd moesten aangeven voor de terugweg hebben we geen kaartjes gekocht, want die wisten we toen nog niet. Vervolgens gingen we op zondag in Antwerpen aan een loket kaarten halen voor de terugreis en die waren ruim 32€ per stuk?!

één en dezelfde prijs voor een bepaald traject. Het kan niet zo zijn dat je in NL voor Amsterdam-Antwerpen bijna de helft betaald van wat je in Antwerpen moet betalen voor dezelfde reis.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw van Prooijen,Afhankelijk van het tijdstip dat u reist en de wijze van aanschaf van uw internationale treinkaartje kan de prijs verschillen. Als u meent voor terugbetaling in aanmerking te komen dan kunt u schrijftelijk reageren met bijvoeging van originele treinkaartjes en een toelichting. Een toezegging hierin kan ik niet doen. Het adres van NS International luidt als volgt:NS International Service Center
    Postbus 2552
    3500 GN UtrechtMet vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Dank

MVP

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?