Klacht Nederlandse Spoorwegen: railplus

RvO

Als bezitter van de voordeelurenkaart kan ik (65+) gratis een railpluskaartje aanvragen.
Dat moet ik dan zelf gaan ophalen op een station met servicebalie. Daarvoor moet ik een treinreis maken. Waarom kan dat niet gewoon opgestuurd worden?

Opsturen per post.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer van Oosten,U heeft een klacht over het verkrijgen van uw Railpluskaartje. Vanaf 17 juli 2013 ontvangen onze klanten deze inderdaad niet meer per post. Ik heb uw klacht/suggestie doorgegeven. Op dit moment wijzigt dat de situatie voor u natuurlijk niet. Dat spijt mij.
    Het niet meer per post versturen hangt samen met het digitaliseren van de Keuzedagen.Ik wens u ondanks de extra moeite een prettige reis.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
    RvO
    Daar heb ik dus niets aan. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. De verklaring waarom het niet per post kan wordt niet gegeven.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer van Oosten, Het spijt mij dat ik het niet voor u op kan lossen. Uw klacht is nogmaals doorgegeven.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
    RvO
    Men legt niet uit, waarom het niet per post zou kunnen.

RvO

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?