Klacht Nederlandse Spoorwegen: Reizen met de Ns

Klachtnummer
# 86418
Gebruiker
Lgerritsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Dit weekend heb ik vier keer (waarvan twee betaald a €7,30 per reis) met de NS gereisd, en wel het traject tussen Utrecht en Tilburg. Alle vier de keren heb ik minstens een half uur vertraging gehad en heb ik de gehele reis moeten staan. Dit vind ik erg vervelend want dit haalde de plezier van het weekend weg en was ik te laat op mijn afspraken.

Ik hoop zo spoedig mogelijk bericht van u terug te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Lize Gerritsen

De oplossing

Ik zou graag de reiskosten a €14,60 vergoed willen zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Gerritsen,Het spijt mij dat u vertraging had. Ik begrijp hoe vervelend dit voor u was. Voor de regeling Geld Terug Bij Vertraging verwijs ik u graag door naar onze website waar u wordt geïnformeerd over het indienen van een claim http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?