Klacht Nederlandse Spoorwegen: Repareert OV-fietsautomaat te laat en geeft geen terugkoppeling/inhoudelijke reactie op mijn klacht.

_______

Komt belofte (reparatie OV-fietsautomaat in Heeze) niet na. Die zou binnen een dag gerepareerd worden maar was een week later nog stuk, al stond hij niet als storing op de website. De chatmedewerkers vertellen me dat ze niet kunnen helpen met OV-fietsvragen terwijl het een algemene klantenservice chat is die dus gewoon alle producten van NS moet kennen. Bellen kan wel maar kost veel tijd en geld, en het mailformulier is niet zomaar beschikbaar (kreeg ik van chatmedewerker). Via de mail vroeg ik om terugkoppeling wanneer de automaat gerepareerd was, maar kreeg als reactie dat ik noch over de reparatie van de automaat, noch over de afhandeling van mijn klacht terugkoppeling zou krijgen. Dat noem ik geen klantenservice maar klantenpesten.

Terugkoppeling over reparaties naar klantenservice
Terugkoppeling over wat er met mijn klachten gedaan wordt
Nooit meer storingsmeldingen weghalen voordat de storing is opgelost!!!

_______
    NS, wanneer wordt dit probleem eindelijk opgelost? De automaat doet het eindelijk, maar ik wacht nog op reactie.

_______

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?