Klacht Nederlandse Spoorwegen: Repareert OV-fietsautomaat te laat en geeft geen terugkoppeling/inhoudelijke reactie op mijn klacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297074
Gebruiker
_______
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Komt belofte (reparatie OV-fietsautomaat in Heeze) niet na. Die zou binnen een dag gerepareerd worden maar was een week later nog stuk, al stond hij niet als storing op de website. De chatmedewerkers vertellen me dat ze niet kunnen helpen met OV-fietsvragen terwijl het een algemene klantenservice chat is die dus gewoon alle producten van NS moet kennen. Bellen kan wel maar kost veel tijd en geld, en het mailformulier is niet zomaar beschikbaar (kreeg ik van chatmedewerker). Via de mail vroeg ik om terugkoppeling wanneer de automaat gerepareerd was, maar kreeg als reactie dat ik noch over de reparatie van de automaat, noch over de afhandeling van mijn klacht terugkoppeling zou krijgen. Dat noem ik geen klantenservice maar klantenpesten.

De oplossing

Terugkoppeling over reparaties naar klantenservice
Terugkoppeling over wat er met mijn klachten gedaan wordt
Nooit meer storingsmeldingen weghalen voordat de storing is opgelost!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    _______
    Datum
    NS, wanneer wordt dit probleem eindelijk opgelost? De automaat doet het eindelijk, maar ik wacht nog op reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
_______
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?