Klacht Nederlandse Spoorwegen: Restitueren weken van het maandabonnement dat ik niet hebben kunnen reizen door verlies van Card

Klachtnummer
# 605252
Gebruiker
Joop1979
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hierbij klacht voor NS.
NS is niet bereid om bij verlies van een maand traject NS businesscard na twee weken de rest van de maand te restitueren.
Ik heb de klantenservice netjes hiervan meteen melding gedaan.
Hoofd klantenservice heeft hiervan mij een bevestiging gestuurd en vervolgens blijven ze toch maandfacturen van die betreffende maand sturen.
Schandalig, volgens mij heeft de NS flinke interne communicatie problemen en tevens liquiditeits issues.

Geoet

Gewenste oplossing

Alsnog restitueren voor de weken dat ik mijn Card ben verloren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen