Klacht Nederlandse Spoorwegen: Restitutie voordeel

Klachtnummer
# 500542
Gebruiker
Jess
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb per 1 december 2020 mijn studenten-ov opgezegt en zou hiern anog een jaar lang kunnen genieten van een dal voordeel abonnement. vanwege een storing kan ik het (gratis) dal voordeel abonnement niet aanvragen. ik moet wel reizen met de trein en dit kost mij per ritje een hoop geld dat ik had willen besparen. NS bied echter hun excuses aan en zegt mij dat een restitutie of verrekening niet mogelijk is omdat ik het abonnement niet op mijn kaart heb staan. Het had op mijn kaar gestaan als de NS gewoon had gewerkt. Het zou de NS sieren om het verschil in voordeel terug te storten op mijn ov kaart. De ritjes die ik moet maken met de trein zijn duur voor mij en nu moet ik door een storing bij NS (een fout aan hun kant) betalen.

De oplossing

Het verschil in voordeel dat ik gehad zou hebben op mijn kaart stort. Ik ben best bereid een rekensom te maken van alle kosten die ik heb moeten maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen