Klacht Nederlandse Spoorwegen: Rot reis gehad !

Klachtnummer
# 354458
Gebruiker
Shona
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag avond 8 maart nam ik de trein naar Middelburg vanuit Amersfoort.
Nu wisten we dat er werkzaamheden waren.
Maar toen we kwamen in Yerseke moesten mijn dochters staan in de bus.
Omdat er teveel mensen waren en 1 bus.

Nu reizen we weer terug op zondag 10 maart.
Rijdt de trein niet hebben we ook weer een half uur moeten wachten en ook weer in de bus!
Ik had 1 en klas kaarten nou zo eerste klas heb ik me niet gevoeld!
Terwijl ik een moeder bent die niet altijd een goed budget hebt om te reizen.
Dit vond ik heerlijk erg!

De oplossing

Door mijn kaarten vergoed te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen