Klacht Nederlandse Spoorwegen: Samenreiskorting ten onrechte niet toegepast door vergissing NS-baliemedewerker

Klachtnummer
# 481678
Gebruiker
Dolf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dagje uit naar Hellendoorn verstierd door de NS
Samenreiskorting door baliemedewerker NS op de verkeerde dag geïnitieerd. Gevolg, vol tarief in rekening gebracht tijdens de daluren en weigering OV-chipkaarten bij in- en uitchecken op de terugweg, waarbij ik als begeleider van twee angstige bewoners van een zorg- en woonlocatie met een beperking onaangenaam verrast werd dat de NS geen verantwoordelijkheid neemt als je hierover belt.

De oplossing

Schadeloosstelling voor het teveel ingehouden bedrag.
contact met iemand van de NS die handelingsbekwaam is, luistert en niet direct alles afschuift op de wet privacy.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen