Klacht Nederlandse Spoorwegen: slecht geregeld. geen vervangend vervoer of te laat

Klachtnummer
# 600104
Gebruiker
cowenchicken
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedenavond,

Hierbij dien ik een klacht in,

Maand mei was bijna het hele maand werkzaamheden bij de NS. Prima geregeld bussen waren ingezet,

afgelopen week ongeluk gebeurt ter hoogte van Nunspeet.
Mijn laatste trein ging niet meer. stond ik daar met meerdere personen wat nu ? mensen wisten niet waar ze naartoe moesten gaan, Ik heb ns medewerkers gesproken en ze zeiden op de hoek heb je een service balie. ik erheen deze was gesloten. ik telefoonnummer gebeld. na 30 minuten nog geen gehoor. uit voorzorg hotel genomen. kosten 45,50 euro.

Vandaag 05-06-2022 storing ter hoogte van Meppel
Geen bussen
weer een schade van 50 euro brandstof en parkeer kosten van 6,71

ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee, ik heb een maand abonnement, en elke keer is er wat. bijna de hele maand mei. werkzaamheden

ik wil graag een compensatie hiervoor. hoe geen geld dan maar korting op mijn maand abonnement.

de kosten lopen nu wel erg hoog op.

Gewenste oplossing

graag zou ik een compensatie willen.

Foto van brandstof en van parkeren heb ik bewijs van.
Tevens heb ik op de dag van het hotel ook een bewijs. deze heb ik thuis liggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen