Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: slechte begeleiding bij NS-bussen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 330683
Gebruiker
ZouteKopjes#785
Datum
0 reacties

Details

Klacht

slechte begeleiding bij opstapplaatsen van de NS-bussen.

Gewenste oplossing

Werkzaamheden aan het spoor is goed geregeld maar, de opvang bij de NS-bussen is heel slecht geregeld!

Zorg voor mensen die WEL weten hoe de indeling van waar de SNEL-bus en STOP-bus vertrekt.
En zorg voor NEDERLANDSE begeleiding en GÉÉÉÉÉN personen die bijna geen Nederlands kunnen en als je rustig iets vraagt je met een héééééél dom gezicht je gaan aankijken en achteraf over je gaan roddelen.
DIT MAAKT MIJ PISNIJDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geboden oplossing
De bus was 2 keer vertrokken voordat ze er één ding goed gingen regelen! Daardoor was ik 1 uur 'te laat'. Ik zal als ze dit NIET HEEL SNEL oplossen juridische stappen gaan ondernemen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen