Klacht Nederlandse Spoorwegen: Slechte service

Klachtnummer
# 379826
Gebruiker
Marion#NS tickets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft 2 goedkope treinkaartjes gekocht. Zij zou as donderdag, 25-07, samen met haar broer naar een open dag van favoriete voetbalclub gaan. De kaartjes heeft zij 2 dagen va te voren verzilverd en uitgeprint. Niet zoals geadviseerd in de voorwaarden kort van te voren, maar ivm afwezigheid alvast voorbereiding getroffen. Eind van die dag krijgt ze te horen dat de open dag niet doorgaat vanwege te verwachte hitte. Bellen met NS met de vraag of de kaartjes nog kunnen worden omgezet naar een nader te bepalen dag, of dat dochter evt.met een ander kan reizen om de kaartjes toch te benutten die dag heeft geen resultaat. Het is onmogelijk volgen NS vanwege fraude gevoeligheid. Dat de kaartjes omzetten naar andere datum (gezien uitgeprinte versie die wij hebben) fraude gevoelig ligt snappen wij. Maar de tickets hebben beide en specifiek nummer, dat NS kan controleren tijdens ons gesprek. In onze optiek zou het dan toch mogelijk moeten zijn om de nummers nietig te verklaren en een regeling te treffen?Dat de kaartjes op naam staan verbaasd ons al langere tijd. Er is sprake van een geldig vervoersbewijs dat niet door andere gebruikt kan worden. Helaas is NS niet om hiervoor een oplossing te vinden en blijven zich verschuilen achter hun regels.

De oplossing

Ik zou graag tot een oplossing komen. Het liefst mijn geld terug of tegoed bon voor de 2 aangekochte tickets die we nu niet kunnen gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen