Klacht Nederlandse Spoorwegen: Slechte zaak dat je via de boeking geen annuleringsverzekering kan afsluiten en je geen boeking kang

Klachtnummer
# 340390
Gebruiker
TinekeCees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had via spoordeelwinkel voor 2 personen kaartjes gekocht met 2 overnachtingen in het Nh hotel in Utrecht,
Gezien ik van de trap ben gevallen en deze reis niet kan maken heb ik deze moeten annuleren. Het enige dat ik terug krijg is €17,50 van de €254,-.
Vind dit echt niet kunnen

De oplossing

Minimaal €150,-. Vergoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen