Klacht Nederlandse Spoorwegen: Snel een klacht indienen vanuit de trein is te ingewikkld

Klachtnummer
# 620411
Gebruiker
F.J.J. Blocq van Scheltinga
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De Klachten procedure is te ingewikkeld. Ik kan geen emailadres vinden van van de klantenservice, terwijl de NS wel naar mij toe communiceert via mail.

Gewenste oplossing

Zodra je een kalkt hebt in de trein, moet je die via je NS app kunnen indienen, eenvoudig.
Nu krijg ik telkens van een andere tak antwoord dat ze alleen voor nood zijn of iets dergelijks

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen