Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Spoor niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16496
Gebruiker
JvdP
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb het blad Spoor niet ontvangen, terwijl ik toch een abonnement heb. Ik kan echter nergens vinden hoe ik alsnog aan het blad kan komen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw van de Pas,Het spijt mij dat u het tijdschrift Spoor niet heeft ontvangen. Volgens onze informatie zou u aangegeven hebben geen commerciële post te willen ontvangen. Aangezien wij het blad Spoor hier ook toe rekenen is deze niet verstuurd. Uw poststatus heb ik inmiddels gewijzigd. Het laatste exemplaar stuur ik na. Volgende edities vallen automatisch bij u in de bus. Ik wens u alvast veel leesplezier. Vriendelijke groet,G. Voortman
    Medewerker NS Klantenservice
  2. Auteur
    JvdP
    Datum
    Hartelijk dank.
    Het rare is dat ik tot deze keer wel steeds Spoor heb ontvangen. Ben blij dat het is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JvdP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen