Klacht Nederlandse Spoorwegen: SPOOR

Klachtnummer
# 23330
Gebruiker
FTHSHOLTEN
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ontvang al geruime tijd het magazine Spoor van de NS niet meer. Ik heb al verschillende keren contact met NS opgenomen en elke keer zou het blad naar me toe gestuurd worden. Maar tot op heden heb ik het blad nog niet ontvangen. Ik heb al 11 jaar een particuliere OV jaarkaart van de NS en heb ook in het begin het blad wel ontvangen, maar nu sinds ongeveer een jaar ontvang ik het blad niet meer. Graag zou ik dit wel weer gewoon willen ontvangen, want vind het blad erg leuk om te lezen en de kortingsacties die bij het blad zitten spreken mij ook vaak aan. Ik hoop dat ik het blad snel weer ontvang.
Ik wil binnenkort graag naar de Kunsthal in Rotterdam en ik begreep van een kennis dat er onlangs kortingskaartjes in zaten voor de Gaultier voorstelling

Gewenste oplossing

svp toezenden, incl degene met de kortingskaartjes voor de gaultier expo. bvd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Scholten, Het spijt mij dat de bezorging van het blad Spoor de laatste tijd niet goed is verlopen. Reden hiervan was dat u bij ons geregistreerd stond als klant welke geen commerciële post wenst te ontvangen. Het tijdschrift Spoor behoort hier ook toe. Uw status heb ik inmiddels gewijzigd. De laatste editie stuur ik na en volgende exemplaren zullen weer automatisch bij u in de bus vallen. Ik wens u alvast veel leesplezier.Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen