Klacht Nederlandse Spoorwegen: SPOOR

FTHSHOLTEN

Ik ontvang al geruime tijd het magazine Spoor van de NS niet meer. Ik heb al verschillende keren contact met NS opgenomen en elke keer zou het blad naar me toe gestuurd worden. Maar tot op heden heb ik het blad nog niet ontvangen. Ik heb al 11 jaar een particuliere OV jaarkaart van de NS en heb ook in het begin het blad wel ontvangen, maar nu sinds ongeveer een jaar ontvang ik het blad niet meer. Graag zou ik dit wel weer gewoon willen ontvangen, want vind het blad erg leuk om te lezen en de kortingsacties die bij het blad zitten spreken mij ook vaak aan. Ik hoop dat ik het blad snel weer ontvang.
Ik wil binnenkort graag naar de Kunsthal in Rotterdam en ik begreep van een kennis dat er onlangs kortingskaartjes in zaten voor de Gaultier voorstelling

svp toezenden, incl degene met de kortingskaartjes voor de gaultier expo. bvd.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer Scholten, Het spijt mij dat de bezorging van het blad Spoor de laatste tijd niet goed is verlopen. Reden hiervan was dat u bij ons geregistreerd stond als klant welke geen commerciële post wenst te ontvangen. Het tijdschrift Spoor behoort hier ook toe. Uw status heb ik inmiddels gewijzigd. De laatste editie stuur ik na en volgende exemplaren zullen weer automatisch bij u in de bus vallen. Ik wens u alvast veel leesplezier.Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?