Klacht Nederlandse Spoorwegen: sprinter naar Uitgeest stopt in wormerveer bij vertraging

# 196629
moon

Ls,
Indien de sprinter van Amsterdam naar Uitgeest vertraging heeft, moeten de passagiers vrijwel altijd uitstappen in wormerveer, de trein rijdt dan niet verder. Terwijl er nog maar 2 haltes achter zijn . Dit is heel frustrerend, dan sta je weer 10 aan 15 minuten te wachten in de kou terwijl het volgende station zo dichtbij is. Als de ns de sprinter 'de sprinter naar uitgeest' noemt, dan moet hij ook naar Uitgeest rijden. We betalen allemaal heel veel geld om vervoerd te worden.

De trein altijd naar de eindhalte laten rijden!

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw van der Wolff,

Hartelijk dank voor uw reactie.
    Ik heb uw klacht over het niet doorrijden tot het bestemmingsstation van de trein vanaf Amsterdam Centraal richting Uitgeest vastgelegd. Mijn excuses voor de vertraging die u door de gedeeltelijke uitval van deze trein oploopt.

NS Klantenservice
    moon
    Met dit antwoord kan ik niks. Hier maak ik uit op dat de NS gewoon doorgaat met deze actie en nog steeds wekelijks bij Wormerveer uit moet stappen en op de volgende trein moet wachten.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw van der Wolff,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u ontevreden bent met het antwoord op uw klacht. Het spijt mij dit te lezen.

U geeft aan dat bij u de indruk is gewekt dat het door u aangegeven probleem zich blijft voordoen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om dit te voorkomen. Daartoe is uw klacht doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de uitvoering van de dienstregeling.

We stellen het zeer op prijs dat u uw reiservaring onder onze aandacht brengt. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen dit serieus oppakken.

NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?