Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Sprinter

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148684
Gebruiker
Chaya1986
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag 24 dec, hebben wij de trein gepakt op Almere parkwijk . Ik met mijn 3 kindjes ik had de kinderwagen en nog een paar tassen mijn twee dochters liepen bij me. De trein kwam eraan en toen we instapte viel mijn dochter van 3 tussen de gleuf van de trein. Je kon nog net haar haar hoofd zien, gelukkig heeft die persoon achter mij haar nog net optijd kunnen grijpen anders lag ze onder de trein. Mijn dochter is zich kapot geschrokken ze heeft hard gehuild, ze heeft een schaafwond en een blauwe plek op haar lichaam, ik heb er foto's van gemaakt. Ik ga hier wat tegen doen want dat kan toch niet, De treinen zijn helemaal niet veilig, je hoeft maar 1 verkeerde stap te zetten en het kan fout aflopen. Er zit teveel ruimte tussen de trein en perron, er word niet aan de kindjes gedacht, de trein ( sprinter ) rijd ook belachelijk snel weg. Er is nog een conducteur naar ons toegekomen
Hopelijk kunnen we met een oplossing komen
Mvg

Gewenste oplossing

Ik heb gebeld met een letselschadebureau en hun adviseerden mij om eerst met jullie een oplossing te vinden.
Mvg Cheyenne Spoor
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Spoor,

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken om u te vragen hoe het nu met u en met uw dochtertje gaat. Dit moet een angstaanjagende situatie zijn geweest. Uw klacht geeft ik door aan de manager van dit station. U ontvangt hier geen persoonlijke terugkoppeling op.
    U geeft aan dat u tot een oplossing wilt komen. Kunt u dit toelichten? Wij kunnen u daarna een advies geven hoe te handelen. Vermeld u daar ook alstublieft uw OV-chipkaartnummer bij zodat wij het moment van inchecken kunnen bepalen. Dank u wel alvast.

    Wij wachten uw reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Chaya1986
    Datum
    Een goedendag
    Ten eerste heb ik geen ov chipkaart gebruikt ik heb gewoon een normaal kaartje gekocht van parkwijk naar Lelystad. Omdat dat goedkoper is want als je opwaardeerd via de ov chipkaart dan moet je 20 euro erop zetten, en u weet vast wel dat je normale treinkaartjes niet bewaard. In een mail stond dat we een boeket zouden krijgen maar dat vergaat al na een week. Iets wat je langer kan gebruiken lijkt mij wel zo beter. En er word niets vermeld over de deuren die zo snel dicht gaan.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Spoor,

    Dank u wel voor uw toelichting. Het is jammer dat u het treinkaartje niet meer in uw bezit heeft. Ik begrijp dat u liever een meer blijvend gebaar van NS wilt dan een boeket bloemen.

    Helaas heb ik u telefonisch wederom niet kunnen bereiken. Ik wil u graag een dagkaart aanbieden in de vorm van een couponcode. Kunt u hiervoor uw e-mailadres doorgeven? en hoeveel van uw kindjes er tussen de 4 en 11 jaar zijn? Hiervoor kan ik railrunner codes sturen.

    Wij wachten uw reactie af,

    Vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

  4. Auteur
    Chaya1986
    Datum
    Een goedemiddag. Ja dat vind ik wel prima de dagkaart en railrunner codes, ik heb 1 dochter van bijna 5 ik heb nog twee andere kindjes maar die reizen nog gratis. En mijn e-mailadres is guspoor@hotmail.com.
    En hopelijk gebeurt er wel iets met de treinen desnoods dat ze niet zo snel de deuren dicht doen want je hebt maar een paar seconden om de trein in te komen als je zelf al op het perron staat.
    Dank u wel
    Mvg

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen