Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Te veel betaald reiskosten worden terugbetaald in de vorm van kortingsbonnen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 168166
Gebruiker
AC van Mil
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze dochter heeft mij getrakteerd op een dag Antwerpen met NS Internationaal. Door een verkeerd advies van een NS-medewerker hebben we voor 2 retours Roosendaal-Antwerpen € 16,80 te veel betaald. Na contact met de klantenservice van NS Internationaal gaf men toe dat we teveel hadden betaald. Na het toesturen van de originele vervoersbewijzen zou het teveel betaalde worden terug gestort. Na het toesturen hoorden we weken niets meer, zodat we zijn gaan informeren hoe het er voor stond. Onze originelen waren volgens NS onvindbaar of nooit ontvangen. Als we kopieën konden toesturen dan zou men kijken of we "uit coulance" alsnog compensatie zouden kunnen krijgen in de vorm van kortingsbonnen van NS Internationaal. Die ontving ik (ter waarde van €17,50) nadat ik kleurenscans mailde. Die buitenlandreis was eenmalig, dus we hebben niks aan bonnen. De € 16,80 is van mijn dochter en NS gaat er blijkbaar van uit dat we de originelen niet hebben toegestuurd. Hele slechte service!

De oplossing

Ik wil dat NS mijn dochter haar €16,80 terug geeft. Met bonnen van NS Internationaal kan ze helemaal niks! De kortingsbonnen stuur ik dan terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Deze klacht is telefonisch behandeld.
  2. Auteur
    AC van Mil
    Datum
    Een dagkaart 2e klasse. We zijn er mee akkoord gegaan en zijn er tevreden mee.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AC van Mil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?