Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Te veel betaald reiskosten worden terugbetaald in de vorm van kortingsbonnen

AC van Mil

Onze dochter heeft mij getrakteerd op een dag Antwerpen met NS Internationaal. Door een verkeerd advies van een NS-medewerker hebben we voor 2 retours Roosendaal-Antwerpen € 16,80 te veel betaald. Na contact met de klantenservice van NS Internationaal gaf men toe dat we teveel hadden betaald. Na het toesturen van de originele vervoersbewijzen zou het teveel betaalde worden terug gestort. Na het toesturen hoorden we weken niets meer, zodat we zijn gaan informeren hoe het er voor stond. Onze originelen waren volgens NS onvindbaar of nooit ontvangen. Als we kopieën konden toesturen dan zou men kijken of we "uit coulance" alsnog compensatie zouden kunnen krijgen in de vorm van kortingsbonnen van NS Internationaal. Die ontving ik (ter waarde van €17,50) nadat ik kleurenscans mailde. Die buitenlandreis was eenmalig, dus we hebben niks aan bonnen. De € 16,80 is van mijn dochter en NS gaat er blijkbaar van uit dat we de originelen niet hebben toegestuurd. Hele slechte service!

Ik wil dat NS mijn dochter haar €16,80 terug geeft. Met bonnen van NS Internationaal kan ze helemaal niks! De kortingsbonnen stuur ik dan terug.

Nederlandse Spoorwegen
    Deze klacht is telefonisch behandeld.
    AC van Mil
    Een dagkaart 2e klasse. We zijn er mee akkoord gegaan en zijn er tevreden mee.

AC van Mil

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?