Klacht Nederlandse Spoorwegen: Te vroeg vertrokken trein

Klachtnummer
# 344007
Gebruiker
NBroeder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op maandag 14-01 probeerde ik de intercity naar Groningen te nemen. Ik stond netjes om 10.31 op het perron in Almere Centrum, de trein vertrekt namelijk om 10.33.

Alleen toen ik net het perron opstapte ging het sluit signaal al. En vervolgens vertrok de trein om 10.32.

Dit is heel erg vervelend want ik had namelijk een tentamen.

De oplossing

Ik wil graag dat dit niet meer gebeurt en dan ik een compensatie krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen