Klacht Nederlandse Spoorwegen (niet actief): telefoon gevonden en verloren

Kim

Op 1e Kerstdag verloor mijn dochter haar telefoon in de trein met het nummer 5732, eindstation Den Haag. Heel vervelend maar voor mijn dochter helemaal omdat zij bijna blind is en deze telefoon op spraak werkt. Mijn kleindochter bleef het nummer bellen en ja, de telefoon werd opgenomen door de hoofdconducteur, een bijzonder vriendelijke man. Hij gaf de telefoon af in Den Haag, en vroeg mijn dochter om contact op te nemen met de klantendesk in Utrecht. Ze zou hem gauw terug hebben. Dank zij deze man hebben we nog een goede 1e kerstdag gehad. De desk in Utrecht zei dat de telefoon binnen 5 werkdagen in Den Haag kon worden opgehaald. vlak voor dat ze naar Den Haag zou gaan nam ze weer contact op en toen bleek de telefoon al in de pijplijn te zitten. Over 4 weken krijgt ze hem misschien terug, NS loopt erg achter met gevonden voorwerpen. Ze heeft hem NODIG. er zit GPS op en spraak, hulpmiddel voor BLIND en SLECHTZIEND. Kunt U helpen?

Ik begrijp dat de NS achter loopt met de gevonden voorwerpen, maar 4 weken.... Ik begrijp ook dat deze telefoon in een kist zit die nog niet aan de beurt is om opengemaakt te worden. Ik vind dat ze hier een uitzondering moeten maken. In Utrecht werd gezegd binnen 5 werkdagen ophalen in Den Haag, waarschijnlijk door de feestdagen is de telefoon verstuurd binnen 5 gewone dagen. zo gauw mogelijk graag die telefoon naar mijn dochter.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Vugts-Mebius,Inmiddels heeft u een reactie ontvangen van ons Centrale Buro Gevonden Voorwerpen. Achteraf kan ik slechts onze oprechte excuses aanbieden voor de tijd dat uw dochter zonder mobiele telefoon door heeft moeten brengen. Ik hoop dat een dergelijke situatie haar in de toekomst bespaart zal blijven.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Kim
    Beste NS klantenservice,
    Inmiddels heb ik op 14januari een brief mogen ontvangen dat jullie mijn telefoon gevonden hadden. Of ik 15 euro wilde overmaken op de rekening want dan sturen jullie hem op per post. Na 3,5 week zonder telefoon ben ik erg blij dat ik op 18januari weer terug heb! Mijn dank daarvoor is groot maar het heeft wel lang geduurd, erg jammer. Al mijn gegevens waren immers bekend voordat mijn iphone in de "gevonden voorwerpendoos" werd gestopt.
    M.vr.gr.
    Kim Vugts