Klacht Nederlandse Spoorwegen: Toiletten Amsterdam Centraal Station ronduit smerig

Klachtnummer
# 145834
Gebruiker
De Boel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter en ik waren maandag 28 December op station Amsterdam centraal nabij spoor 1 naar het toilet geweest.
De stank was onacceptabel er lag ook veel urine op de grond, er waren op de heren WC diverse WC 's kapot.
Ik vond het een blamage voor de NS in de Sprinters geen toiletten en op het station een hele smerige waar nog 50 cent voor betaald moet worden.
Ik zou graag van NS vernemen wat hieraan gedaan gaat worden.

De oplossing

Beter schoonhouden en meer personeel inzetten ook kapotte toiletten op korte termijn laten repareren.
Er gaan nooit 3 urinoirs tegelijk kapot lijkt mij....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Boellaard,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u en uw dochter te maken hebben gehad met kapotte en verontreinigde toiletten op het station Amsterdam Centraal. Ik heb uw klacht doorgegeven zodat deze onder de aandacht komt van de manager van dit station. Deze kan daar waar mogelijk een verbetering doorvoeren. Mijn excuses voor uw ervaring.

    Dank u wel voor uw signaal.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    De Boel
    Datum
    Ik ben heel benieuwd wat de manager heeft te zeggen en ik zou graag 2 maal 50 cent terug gestort krijgen, dit is puur een principe kwestie dat er geen service verleend wordt waar wel voor betaald diende te worden.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Boellaard,

    Dank u wel voor uw reactie. Uw klacht is zoals aangegeven voorgelegd aan de manager van dit station. Hier volgt geen persoonlijke terugkoppeling op. Dit spijt mij. U kunt onder vermelding van het kenmerknummer 5019368088 uw IBAN rekeningnummer aan ons doorgeven. Wij vergoeden u de kosten van het toiletbezoek.
    Op onze website ziet u de mogelijkheden om contact op te nemen met de Klantenservice: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

    Wij wachten uw reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen