Klacht Nederlandse Spoorwegen: Traject Oisterwijk - Tilburg, Oisterwijk - Eindhoven

Klachtnummer
# 186054
Gebruiker
Jaspernelissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De trein van Oisterwijk naar Tilburg komt om ,28 of ,58 aan op spoor 3. De trein naar vanuit Tilburg naar Oisterwijk (in de richting van Eindhoven) komt aan op spoor 1 om ,26 of ,56. Het is al heel vaak gebeurd dat als de trein uit Tilburg komt de spoorbomen, om naar spoor 3 te komen, al dichtgaan. Hierdoor moet er gewacht worden en komt vervolgens de trein uit Eindhoven die je voor je neus voorbij ziet gaan, omdat je simpelweg dus moet wachten voordat die trein die naar Eindhoven weggaat. Dan kun je zeggen dat je eerder thuis moet vertrekken, maar als die stomme bomen niet dicht gaan haal je je trein gewoon. Deze dienstregeling is gewoon niet geschikt en het roept frustraties op!! (Bij meerdere personen). Zou hier iets aan gedaan kunnen worden, zodat je zeker geen last meer hebt van die spoorbomen.

De oplossing

Andere dienstregeling. De trein die aankomt op Tilburg universiteit staat ongeveer 10 minuten stil om vervolgens weer terug te gaan. Deze kan makkelijk eerder vertekken, zodat de mensen in Oisterwijk hier geen last meer van hebben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Nelissen,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u en uw medereizigers vaak moeten wachten op station Oisterwijk doordat de spoorbomen dicht gaan. Het spijt mij te lezen dat u de trein naar Tilburg vaak aan uw neus voorbij ziet gaan, omdat u moet wachten op de trein naar Eindhoven. Ik kan mij voorstellen dat dit enige frustratie oproept.

    U vraagt ons een aanpassing te doen in de dienstregeling zodat dit probleem verholpen wordt. Ofschoon ik hierin geen toezeggingen kan doen, heb ik uw suggestie doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de samenstelling van de dienstregeling.

    Ik dank u hartelijk voor de moeite die u heeft genomen deze suggestie aan ons door te geven.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen