Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: trein riidt voorbij station Blaak op woendag 15 mei 2012

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2253
Gebruiker
Nicole Verhulst
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 15 mei jl. stond ik met mijn zoontje van 2 jaar te wachten op de intercity naar Vlissingen op station Blaak..Toen op de genoemde tijdstip de trein niet stopte ,maar gewoon langs ons voorbij reed, waardoor ik een uur moest wachten op de volgende trein.
Dacht ik er goed aan te doen om de stoptrein naar Dordrecht te nemen om zo een beetje dichter bij Bergen op Zoom te komen.. echter hebben wij daar een uur in de kou moeten staan!
Ik en nog andere mensen houden contact met elkaar totdat er een oplossing geboden wordt.

Graag hoor ik hier nog over

De oplossing

compensatie geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Verhulst,Sinds vandaag heb ik de mogelijkheid om te reageren op de meldingen op deze site. Hierdoor is de terugkoppeling erg laat. Mijn excuses hiervoor.U laat weten dat de trein op 15 mei station Rotterdam Blaak voorbij reed, waardoor u en uw zoontje een uur op een volgende trein hebben moeten wachten. Ik vind het erg vervelend dat dit gebeurd is. Ik kan mij voorstellen dat het vel ongemak heeft gegeven om een uur op de volgende trein te wachten. Natuurlijk mag u verwachten dat de trein elk station aandoet zoals vermeld in de dienstregeling Uw klacht hierover heb ik dan ook aan de hand van het treinnummer doorgegeven aan het verantwoordelijk management.U vraagt om vergoeding van de treinkosten. Hoewel wij hiervoor normaal gesproken het originele vervoerbewijs nodig hebben. Zal ik in dit geval een uitzondering maken en het bedrag van €18,60 aan u vergoeden.Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,Ingrid van Omme
    NS klantenservice
  2. Auteur
    Nicole Verhulst
    Datum
    Dit vind ik een goede oplossing en ben ik zeer tevreden over de service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicole Verhulst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen