Klacht Nederlandse Spoorwegen : Trein Rotterdam S rijdt tot 17.09 op app, station vanaf 17,00 al afgesloten.

IW68

Vandaag naar de wedstrijd Feyenoord - Excelsior geweest. Heenreis tot Rotterdam Lombardijen met onze groep gereisd en terugreis zou vanaf Rotterdam Stadion zijn om 17:09 uur volgens de app
Het ging om een vriendschappelijke wedstrijd voor geldinzameling voor onderzoek naar de meest voorkomende ziekte

We hebben daardoor besloten om met de hele vrienden/familie-groep heen te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. We kwamen rond 17 uur op het station bij De Kuip aan maar het station was al helemaal afgesloten. Waardeloze service waardoor we de tram moesten nemen. Dit heeft een vertraging van 60 minuten opgeleverd. We zouden eerst de trein van 17.35 uur naar Groningen nemen, het is uiteindelijk de trein van 18.35 uur geworden

Verder zijn onze kosten verder opgelopen, we hebben de tram zelf moeten betalen, voor een grote groep gaat het toch om een aardig bedrag
We zien graag een prima oplossing voor dit probleem, in de app stond namelijk dat om 17.09 de laatste zou vertrekken naar Rotterdam C

Ik zie graag dat ik nieuwe dagkaarten ontvang, waarmee ik later dit jaar nogmaals naar de Kuip kan, zonder hopelijk dit gedoe.

IW68
    Tevens heb ik contact gehad met de telefonische klantenservice van jullie met de vraag of mijn Overgangsbewijs (eventueel tegen een vergoeding) kon verlengen. Dit was mogelijk, maar verder is het gesprek niet gekomen, mijn telefoon was namelijk uitgevallen.Ik zou ook graag weten hou dat zit.