Klacht Nederlandse Spoorwegen: Trein sluit letterlijk de deur voor neus overstappers en vertrekt halve minuut te vroeg

Reiziger2020

De trein naar Maastricht rijdt vanaf spoor Eindhoven vaak net weg ( regelmatig halve minuut te vroeg) terwijl de trein naar Deurne op hetzelfde perron dan net aankomt. Passagiers krijgen niet de kans over te stappen terwijl dat wel kan. Vandaag deed de trein zelfs de deuren al dicht, wederom zeer scherp op tijd, terwijl de mensen uit de trein naar Deurne al op het perron liepen. Kortom 1 minuut meer ruimte voor galantheid zou een hoop schelen. Ik maak het overigens ook vaak andersom mee, waarbij de machinist die ruimte wel neemt en ook omroept: excuses dat we een paar minuten later vertrekken maar we hebben hierdoor een hoop gestrande reizigers mee kunnen nemen. Respect alom!

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?