Klacht Nederlandse Spoorwegen: trein te vroeg weg

Klachtnummer
# 58837
Gebruiker
va
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De sprinter van 01:24 op dinsdag 29/04 ging 4 minuten te vroeg weg van station Schiedam Centrum waardoor ik de trein dus had gemist en noodgedwongen een taxi moest nemen naar Rotterdam CS om op tijd te komen voor de nachttrein richting Schiphol. Vertragingen kunnen soms al behoorlijk vervelend zijn maar te vroeg weg gaan vind ik al helemaal onverteerbaar. En 4 minuten is nogal wat,dat kan gewoon niet!!!!

De oplossing

zou graag enige vorm van compensatie willen. taxi rit naar CS is behoorlijk duurder dan waneer ik gewoon de sprinter had kunnen nemen als hij optijd was vertrokken. aangezien ik 3 a 4 keer in de week voor mijn werk met de trein naar Schiphol reis zouden
een aantal intercity direct of eerste klas toeslag kaartjes perfect voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Doolhof,Graag reageer ik op uw klacht en uw verzoek tot compensatie. Uw trein is vier minuten te vroeg vertrokken. Hierdoor heeft u de trein gemist en diende u een taxi te nemen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.Wij hebben uw verzoek aandachtig bekeken. Helaas moeten wij op basis van onze algemene voorwaarden uw verzoek tot compensatie afwijzen. Meer over onze voorwaarden kunt u nalezen op onze site www.ns.nl.Ik heb helaas geen inzage in de reden dat uw trein te vroeg vertrokken is. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de daarvoor verantwoordelijke afdeling. Wij stellen het altijd zeer op prijs als reizigers meldingen aan ons doorgeven zodat wij onze service kunnen verbeteren. Ik wil u dan ook hartelijk danken voor deze melding.Ik hoop dat uw volgende treinreizen naar wens verlopen.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen