Klacht Nederlandse Spoorwegen: trein vertrekt te vrieg

Klachtnummer
# 267095
Gebruiker
D. Broekhuizen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


DE TREIN VAN 11 JULI 8.13 VAN SCHIPHOL NAAR ROTTERDAM VERTROK TE VROEG. DE MACHINIST FLOOT 30 s voor 8.13 en de trein reed 15 s te vroeg weg. hierdoor kom ik te laat in rotterdam

De oplossing


WACHTEN OP JUIATE VERTEEkTIJD. EN EXCUSES

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen