Klacht Nederlandse Spoorwegen: treinreis niet kunnen betalen, door storing pin automaat ns , nu een onterechte boete gekregen

Klachtnummer
# 337588
Gebruiker
Sools
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Ns,

ik ben een trein reiziger die altijd netjes betaald voor zijn reis en ook met plezier met de NS reist.
Op de dag 29 november deed het ns pin automaat het niet waardoor ik niet mijn trein reis niet kon betalen. Wel is het bij mij afgeschreven maar nooit mijn kaart mogen ontvangen.

Ik ben naar de conducteur gestapt en het verhaal heb ik uitgelegd.
Tot mijn verbazing heb ik nu een boete gekregen.

Ik ben het er niet mee eens! Als ik met de trein ga, betaal ik daar netjes voor!
Zie ook de bijlage voor mijn bank afschrift, zodat je ook kunt zien dat ik netjes voor mijn treinreis betaal.
Op de dag zelf, deed het automaat het niet en had deze een storing!

Ik hoop dat dit netjes wordt opgelost! De acceptgiro heb ik netjes betaald maar ik verwacht van de NS met een oplossing komt.
Ik vind dit echt niet netjes!! En ik baal hier enorm van!

Met vriendelijke groet,
Gino

betaalkenmerk: 4000 0000 7613 3182
kenmerk L133182

De oplossing

de boete van 50 euro die onterecht is terug te betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen