Klacht Nederlandse Spoorwegen: Twee maanden geldig, van de 25ste tot de 24ste!

CoBo

Keuzedagen NS zijn twee maanden geldig, in mijn geval van de 25ste van elke oneven maand tot....de 25ste (of tot en met de 24ste) ...zou je denken. Maar nee, van d 25ste tot de 24 ste staat op mijn pagina. Printscreen in mijn bezit.
Deze fout heeft me in het verleden geld gekost. De klantenservice bevestigt dat mijn keuzedag tot de 25 loopt en niet tot de 24ste het zou zelfs in hun systeem staan. Niet dus in mijn "Mijn NS". De NS wil mij niet tegemoetkomen met vergoeding van gemiste keuzedagen (ik kan mij er zeker 2 hierdoor herinneren). Ergerlijk, maar ik heb nou eenmaal ook geen administratie bijgehouden van hoe deze misinformatie mijn reizen in de weg heeft gezeten.
ERGER vind ik dat ik niet eens in staat wordt gesteld een klacht hierover in te dienen. De klachtenservice werd zelfs boosHet was een onaangenaam gesprek. Ook dat is een klacht! Een klantenservice hoort begrip te hebben voor klanten die verhaal komen halen, niet andersom!

Excuus plus twee dagkaarten NS.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Hoogendoorn,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt mij te lezen dat u een onplezierige ervaring heeft gehad met onze Klantenservice. Mijn excuses hiervoor.
    U geeft aan dat in uw Mijn NS account een andere einddatum van de 2-maandse termijn van uw Keuzedagen staat vermeld. U geeft aan dat u hierdoor Keuzedagen gemist heeft. Wij vinden dat uiteraard vervelend en willen graag onderzoeken waarom dit zo is. Kunt u via de NS-e-mail als bijlage een print screen sturen en verwijzen naar 5024058746 ? Aan de hand hiervan kunnen wij ook beoordelen of wij u 2 vervangende Keuzedagen ( in de vorm van couponcodes) toesturen.

NS wacht uw eventuele reactie af.

NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?