Klacht Nederlandse Spoorwegen: U bent vermoeiend

Klachtnummer
# 349845
Gebruiker
P. Nijmeijer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement beëindigd op mijn OV. Nu wil men dat ik 50km ga reizen om mijn pasje tegen een kastje te houden, omdat men dit niet online kan regelen. Het is van de zotte.

De oplossing

Gewoon het abonnement beëindigen en mij verder met rust laten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen