Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: Vaste klanten betalen blijkbaar meer voor hetzelfde abonnement..
Details
De klacht
Sinds een aantal jaar heb ik een jaarabonnement 'daluren en weekend 40% korting met mee reiskorting voor 3 personen' aangeschaft bij de NS.Hier betaal ik € 62.90 per jaar voor. Nu ik op de website van NS heb gekeken blijkt dat het product echter € 50.- kost. Waarom moet ik meer betalen?
Ik vind dit niet correct. Als trouwe klant zou ik niet hoeven op te letten of ik benadeeld wordt. Gelijkheid is in het geding.
Graag iedereen hetzelfde laten betalen voor hetzelfde product. Zo hoort het.
De oplossing
Iedereen hetzelfde laten betalen. Zoals het hoort. Niet alleen de mensen die opletten bevooroordelen. Dit soort praktijken moet stoppen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.