Klacht Nederlandse Spoorwegen: Vaste klanten betalen blijkbaar meer voor hetzelfde abonnement..

Klachtnummer
# 305488
Gebruiker
S.N.A. Lanser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal jaar heb ik een jaarabonnement 'daluren en weekend 40% korting met mee reiskorting voor 3 personen' aangeschaft bij de NS.
Hier betaal ik € 62.90 per jaar voor. Nu ik op de website van NS heb gekeken blijkt dat het product echter € 50.- kost. Waarom moet ik meer betalen?
Ik vind dit niet correct. Als trouwe klant zou ik niet hoeven op te letten of ik benadeeld wordt. Gelijkheid is in het geding.
Graag iedereen hetzelfde laten betalen voor hetzelfde product. Zo hoort het.

De oplossing

Iedereen hetzelfde laten betalen. Zoals het hoort. Niet alleen de mensen die opletten bevooroordelen. Dit soort praktijken moet stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen