Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Vergoeding wegens vertraging/slechte service
Details
De klacht
Vertraging van ruim 5 uur met IC van A'dam naar Berlijn. Er was geen of inadekwaat alternatief vervoer geregeld door NS en er was NERGENS informatie beschikbaar over de situatie. Dat de reis niet zonder alternatief vervoer (en dus vertraging) zou kunnen verlopen was de NS al VOOR vertrek uit Amsterdam bekend. Desondanks dus dit volkomen gebrek aan service. Ik heb om die reden de volledige reissom teruggevraagd. Ik heb de helft gekregen, want dat is de standaardvergoeding bij vertraging van meer dan 120 minuten. De brief waarin men mij dit meedeelt rept met geen woord over de manier waarop ik en mijn medereizigers zijn behandeld tijdens deze vertraging, een manier die uiterst laakbaar is en ver beneden een acceptabel serviceniveau ligt. Ik volhardt daarom in mijn verzoek tot restitutie van het hele bedrag.De oplossing
Restitutie van de volledige reissom enkele reis.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.