Klacht Nederlandse Spoorwegen: verkeerd eindstation geboekt (door medewerker ns)

Klachtnummer
# 362334
Gebruiker
Disney#familie#2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 februari kaartjes geboekt voor de Thalys naar Disney! Ga ik kijken op welk perron we moeten zijn zie ik dat we uit moeten stappen op Paris Nord! kan ik met mijn moeder die slecht ter been is het laatste stukje met de Metro `terwijl de trein voor de deur stopt! ik netjes bellen met de NS is het kaartje niet te veranderen. snap ik niet want we zitten toch in de trein, denk niet dat ons plekje bezet word tot aan Disney (volgens internet ritje van 11 minuten.

De oplossing

graag verzetten van station Paris Nord naar Marne-la-Vallée Chessy Disneyland Paris zodat mijn moeder niet het laatste stukje met de metro hoeft te reizen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen