Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: verkeerd uitgecheckt
Details
Klacht
Geachte heer/ mevrouw,Op donderdag 21 augustus ging ik met de trein van Ede-Wageningen naar station Amsterdam Amstel. Ik had een ov chipkaart gekocht, er 20 euro opgezet en op het perron ingecheckt. Op station Amstel wilde ik beneden bij de poortjes uitchecken, zoals staat aangegeven op het perron. De poortjes stonden open en ik kon niet uitchecken. Kennelijk waren de poortjes buiten werking. Ik zag ernaast dichte poortjes, checkte daaruit en zag toen dat dit de poortjes van de metro waren. Stom, maar het was al gebeurd. Later ben ik bij een oplaadpunt gaan kijken, hoeveel geld er nog op mijn ov kaart stond. Dat was in de min tot mijn verbazing, -4 euro. Mijn enkele reis naar A'dam Amstel heeft mij 20 euro + 7,50 van de ov chipkaart + 4 euro boete = 31,50 gekost i.p.v. 12,50. Ik reis bijna nooit met de trein en baal ervan dat zoiets nu dus kan gebeuren.
Gewenste oplossing
Ik wil graag 11,50 terug ontvangen van de N.S.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.