Klacht Nederlandse Spoorwegen: verkeerde datum eticket

Klachtnummer
# 161582
Gebruiker
Remon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had vorige week een eticket gekocht en daarna kreeg ik te horen dat mijn afspraak was verzet. Ik heb wel betaald voor het ongebruikte ticket en na veel geprobeerd te hebben heb ik nog steeds mijn gels niet terug.

Gewenste oplossing

Ik zou het heel erg waarderen als ik het geld terugkrijg voor mijn ongebruikte kaartje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Verhoeve,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u een e-ticket gekocht heeft en dat u deze niet gebruikt heeft omdat uw afspraak verzet is. Het spijt mij dit te lezen.

    U vraagt ons de kosten van het e-ticket te vergoeden. Uw verzoek moet ik helaas afwijzen, omdat op bestelde en betaalde e-tickets geen terugbetaling mogelijk is. Op onze site www.ns.nl vindt u alle informatie over het e-ticket.

    Het spijt mij dat ik u dit keer niet van dienst kan zijn.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen