Klacht Nederlandse Spoorwegen: Verkeerde info in Reisapp NS

Klachtnummer
# 555738
Gebruiker
M.C. Borgdorff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Treinen “verdwijnen” uit dienstregeling. Tot 5 min voor vertrektijd staat sprinter richting Den Haag Centraal (7:48u, vanaf Culemborg, woe 15/9/2021) in de app als reisadvies en op tijd. Enkele minuten voor vertrek wordt doodleuk omgeroepen dat die trein niet rijdt, “plan uw reis opnieuw in de app”…grrr 🤬
Onacceptabel om zo kort van tevoren treinen eruit te gooien. Waarom laat de app dat niet eerder zien, dan had ik later kunnen gaan!

De oplossing

Uitleggen hoe dit kan en hopelijk dat dit uitzonderlijk is. Voorspelbaarheid is belangrijk!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen