Klacht Nederlandse Spoorwegen: Verlopen kortingscode waar reeds voor betaald is

Klachtnummer
# 32315
Gebruiker
lauriebaggen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik twee dagkaarten besteld via een actie voor abonnementshouders. Ik heb deze week vakantie en wilde de kaarten morgen gaan gebruiken. Nu blijkt dat ik de kaarten niet meer kan verzilveren omdat ze verlopen zijn (geldig t/m 31 juli). Ik had alleen de e-mail met de vouchers bewaard en daarin stond helemaal geen geldigheidsdatum genoemd. Ik heb nu 25 euro betaald voor deze twee dagkaarten waar ik niets meer mee kan.
Ik hoop dat de NS mij hierin tegemoet kan komen. Als reactie van de klantenservice kreeg ik enkel dat de geldigheidsduur is verstreken en dat zij daarom niets voor mij kunnen betekenen. Maar die geldigheidsduur stond niet eens in de e-mail met vouchers.

De oplossing

Ik zou graag (een deel van) mijn geld terugkrijgen of anders twee nieuwe dagkaarten ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Baggen,Ik wil u verzoeken om schriftelijk te reageren met bijvoeging van het ordernummer, uw rekeningnummer, uw mailadres en een korte toelichting. Als mocht blijken dat wij niet volledig zijn geweest in onze informatie, dan zullen wij u alsnog tegemoet komen. Onder vermelding van dossiernummer 30054810 kunt u schrijven naar het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtWij wachten uw reactie af.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    lauriebaggen
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik stuur de informatie vandaag naar u toe.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Baggen,Wij streven er naar uw brief binnen twee weken na ontvangst te beantwoorden. Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  4. Auteur
    lauriebaggen
    Datum
    Om te voorkomen dat de klacht verloopt: Ik heb de informatie 11 dagen geleden toegestuurd en ik vertrouw erop dat de klantenservice bezig is om een oplossing te vinden.
  5. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Wij hebben mevrouw Baggen meegedeeld, telefonisch, dat haar brief wel in ons bezit kan zijn, maar in dat geval nog afgehandeld moet worden. Wij verwachten dat haar brief, als deze door ons ontvangen is, binnen een week afgehandeld wordt.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen