Klacht Nederlandse Spoorwegen: vertraging 4 uur

Joost

27 dec. 2014; vertraging van 5 uur op traject Dordrecht - Eindhoven.
ik ben zaterdag 27 dec. om +/- 9 uur vertrokken in Dordrecht, was half 11 in Tilburg waar ik met NS-bus naar Breda moest, in Breda moest ik met Lijndienst naar Eindhoven.
omdat ik smiddags om 15.00 moest werken heb ik mij in Tilburg op laten halen (met auto)
maar door het verkeer (slechte wegen en files) was ik pas om 16.00uur in Lieshout.
waardoor ik niet mee kon werken (in Cafetaria)
dus heb waarschijnlijk veel kosten met OV gemaakt. 9uur - 14.00uu trein/bus.
ben met auto opgehaald in Breda vanuit Lieshout ( 50km benzine) en kon smiddags niet meer werken dus heb 6uur loon misgelopen.

ik hoop dat NS financieel iets kan beteken voor mij.
m.vr.gr. Joost van der Tol.
OV kaart nummer; 3528 0200 4211 7528
uit Lieshout.

financiële vergoeding voor;
extra kosten OV kaart
vergoeding voor 6 uur niet kunnen werken d.w.z. geen inkomen
benzine vergoeding Lieshout - Tilburg met auto.
vertraging van 5 uur

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte meneer van der Tol,Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u op 27 december 2014 vertraging heeft opgelopen op het traject van Dordrecht naar Eindhoven door de weersomstandigheden. Het spijt mij te vernemen dat u hierdoor extra kosten heeft gemaakt. U vraagt ons een tegemoetkoming in deze kosten. Voor de opgelopen vertraging vergoed ik u de ritprijs volgens de regeling 'Geld Terug Bij Vertraging'. U ontvangt binnen drie weken € 4,30 op uw rekening. Voor de overige kosten kan ik u helaas geen vergoeding bieden. NS is niet aansprakelijk voor enige schade die u lijdt tijdens of in verband met uw reis met NS als gevolg van uitval, gemiste aansluitingen en vertraging. Meer informatie vindt u in de 'Algemene Voorwaarden (artikel 8.2) voor het vervoer van Reizigers en Handbagage van de Nederlandse Spoorwegen' die u kunt downloaden en verkrijgbaar is bij de NS-servicepunten.Ik hoop dat volgende treinreizen naar wens verlopen.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?