Klacht Nederlandse Spoorwegen: vervolg op # 144479

Hallo,
ik heb nu een procesverbaal laten maken bij de politie in Apeldoorn en heb dat vervolgens bij de fietsenstalling in Apeldoorn afgegeven. Deze zouden het opsturen/faxen naar Utrecht.
Tot op heden heb ik niets gehoord. Kunt U mij vertellen hoe het er nu voorstaat?
Jan de Boer

Ik wil graag weten wat er nu gaat gebeuren en hoe vaak ik daar nog om moet gaan vragen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer de Boer,

Het spijt mij dat de procedure zo moeizaam gaat. Helaas kan ik u niet helpen. Ik wil u verzoeken om u nogmaals tot de stallinghouder te wenden.

Het spijt mij dat ik u niet van dienst kan zijn.

NS Klantenservice
    Fiets
    Wat moet ik in bij de stallinghouder? Volgens hem moet ik in Utrecht zijn. Het betreft een stalling waarvoor ik een jaarkaart heb gehad en waarmee ik door de deur kon komen om de fiets te stallen. Dat valt buiten zijn competentie volgens de stallinghouder. Ik krijg nu toch echt het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer de Boer,

Mijn excuses dat u door mij doorverwezen bent naar de stallinghouder. Ik heb nogmaals navraag voor u gedaan. Er is nu aangegeven dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen. Ik ga ervan uit dat dit binnenkort gebeurt.

Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan helpen wij u graag.

NS Klantenservice
    Fiets
    Er is nu aangegeven dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen. Tot nu toe heb ik niets gehoord.

Fiets

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?