Klacht Nederlandse Spoorwegen: vervolg op # 144479

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152451
Gebruiker
Fiets
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,
ik heb nu een procesverbaal laten maken bij de politie in Apeldoorn en heb dat vervolgens bij de fietsenstalling in Apeldoorn afgegeven. Deze zouden het opsturen/faxen naar Utrecht.
Tot op heden heb ik niets gehoord. Kunt U mij vertellen hoe het er nu voorstaat?
Met vriendelijke groet,
Jan de Boer

De oplossing

Ik wil graag weten wat er nu gaat gebeuren en hoe vaak ik daar nog om moet gaan vragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer de Boer,

    Het spijt mij dat de procedure zo moeizaam gaat. Helaas kan ik u niet helpen. Ik wil u verzoeken om u nogmaals tot de stallinghouder te wenden.

    Het spijt mij dat ik u niet van dienst kan zijn.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Fiets
    Datum
    Wat moet ik in bij de stallinghouder? Volgens hem moet ik in Utrecht zijn. Het betreft een stalling waarvoor ik een jaarkaart heb gehad en waarmee ik door de deur kon komen om de fiets te stallen. Dat valt buiten zijn competentie volgens de stallinghouder. Ik krijg nu toch echt het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer de Boer,

    Mijn excuses dat u door mij doorverwezen bent naar de stallinghouder. Ik heb nogmaals navraag voor u gedaan. Er is nu aangegeven dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen. Ik ga ervan uit dat dit binnenkort gebeurt.

    Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan helpen wij u graag.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  4. Auteur
    Fiets
    Datum
    Er is nu aangegeven dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen. Tot nu toe heb ik niets gehoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fiets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen