Klacht Nederlandse Spoorwegen: Verwarrende informatie

Klachtnummer
# 85085
Gebruiker
J.M. Hoekenga
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De info. borden op de perrons geven tijd voN vertrek en bestemming aan als mede perron van vertrek. Bijv. Sprinter Leiden perron 5-6. Duidelijk. Daaronder staat echter: Let op perron van vertrek gewijzigd. Denk je waar dan wel. Het blijkt dus dat bedoeld wordt perron 5 of 6. Waarom dan gewoon niet deze aanduiding te geven en de zin Let op ---- weg te laten.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Hoekenga,Hartelijk dank voor uw reactie. De informatie boven het perron was onvoldoende duidelijk. Mijn excuses voor het ongemak.Het is goed dat u dit aan ons doorgeeft. Uw reactie heb ik geregistreerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen