Klacht Nederlandse Spoorwegen: Verwerken van voordeelurenabonnement voormalige student

Klachtnummer
# 42702
Gebruiker
Kaninho
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na mijn studie heb ik 1 jaar gebruik gemaakt van de voordeelurenabonnement van de NS. Na 1 jaar wilde ik het verlengen, zoals ook aangegeven, echter na heel veel bellen werd mij telkens meegedeeld dat het niet mogelijk is.

Uiteindelijk via een klacht via de ov loket heb ik in oktober een formulier ontvangen, ingevuld en opgestuurd. Het zou 3-6 weken duren. Inmiddels zijn we al bijna halverwege december en ik heb nog steeds niets van ze te horen gekregen, terwijl ik nog steeds de volle pond moet betalen wanneer ik met de trein reis.

Mijn mails worden niet beantwoord, en wanneer ze uiteindelijk besluiten om het wel te beantwoorden geven ze alleen door dat ze de papieren verstuurd hebben! Ik heb zelfs mijn formulieren meerdere keren digitaal opgestuurd maar ik krijg geen enkele reactie van ze!

Ik heb hier veels te lang mee bezig. Het enige wat ze moeten doen is mijn formulier verwerken!

De oplossing

Mijn voordeelurenabonnement per direct verwerken. Ik heb ze het via de post en meerdere malen digitaal opgestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?