Klacht Nederlandse Spoorwegen: Volledigebedrag afgeschreven bij samenreiskorting

schermnaam

Ik heb een abonnement zodat ik 40% korting heb. Ik mag dan 2 personen meenemen, welke ook 40% korting krijgen als ik mijn kaart aan die van hen gekoppeld heb. Zo ook 4 september. Ik ging met mijn echtgenoot naar Utrecht. Ik koppelde de kaarten. Na afloop van de reis vond ik dat er bij hem veel was afgeschreven. Ik heb een uitdraai gevraagd op het station, wat blijkt het volledige bedrag van de reis is afgeschreven. Gebeld met de klantenservice. Zij gaven aan dat ik gekozen zou hebben voor 1 tijdens het koppelen en 1 betekent 1 rit. Natuurlijk wil ik voor de heen en terugreis koppelen. Volgens NS staat dit allemaal op de website en had ik dit maar moeten lezen. Als ik mijn kaart verander van 2e klas naar 1e klas dan is dit wel voor de hele dag (in hun voordeel), maar als ik mijn kaart koppel voor samenreiskorting dan is het maar voor 1 reis en moet ik dus weer naar de automaat om nogmaals te koppelen. Ik heb nu 5 euro teveel betaald en wil deze te terug, maar dat krijg ik niet. Onterech

Mij het bedrag van 5 euro terugbetalen

Nederlandse Spoorwegen
    NS Klantenservice heeft telefonisch contact opgenomen met mevrouw van Ijzendoorn en uitleg gegeven over het juist activeren van Samenreiskorting. Er is restitutie geboden van het teveel betaalde saldo op 4 september 2016.
    Nederlandse Spoorwegen

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?