Klacht Nederlandse Spoorwegen: Voor de zoveelste keer geen antwoord

Ls,
Binnen 5 dagen kon ik een antwoord op mijn mail van 3 april 2016 verwachten. Maar dat bericht kreeg ik al meer dan 4 weken geleden (!!!) en inmiddels heb ik nog altijd geen antwoord! En dat is niet de eerste keer!
Het bevestigt eens te meer mijn mening over deze meest klantonvriendelijke, miezerige en zielige organisatie. Eigenlijk zou ik medelijden met jullie moeten hebben!
Op toegestuurde brieven met onpersoonlijke nietszeggende mails reageren. Aan de directie gerichte brieven onderscheppen en daarop ook weer met een nietszeggende mail reageren (ronduit onbeschoft). En als het te moeilijk en (met gegronde tegenargumenten) te confronterend wordt, dan geven jullie maar helemaal niet meer thuis. Dan reageren jullie gewoon onbeschoft nergens meer op.
En dan vinden jullie het vreemd dat de NS verziekt en verrot gevonden wordt! Er zit werkelijk geen greintje fatsoen in jullie. En van zelfreflectie hebben jullie al helemaal nooit gehoord. Klanten kletsen maar wat, toch?

Zal er bij die zelfingenomen NS denk ik nooit komen.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste meneer van Rijnsoever,

U geeft aan dat u geen antwoord heeft ontvangen op uw e-mail. Deze is niet beantwoord omdat dit geen toegevoegde waarde had.

NS Klantenservice
    Hannibal
    De AFWIMPEL AFDELING heeft inderdaad geen enkele toegevoegde waarde en dat ondervind ik al bijna 2 jaar!!!!
    Correspondentie met hun klanten druipt van de zelfingenomenheid, zelfoverschatting, arrogantie, ondeskundigheid maar vooral van de onbeschoftheid. Zoals brieven met mails beantwoorden, brieven aan de directie onderscheppen etc. etc. En in plaats zich daarvoor te excuseren voelen ze zich gekwetst als ze verziekt en verrot worden genoemd. Te lachwekkend voor woorden!!!!!
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste meneer van Rijnsoever,

Dank u voor uw reactie. Uw klacht is vastgelegd.

NS Klantenservice
    Hannibal
    Een zinnig antwoord van deze inbeschofte, zelfingenomen, arrogante en irritante AFWIMPEL AFDELING zou te mooi geweest zijn voor woorden.

Hannibal

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?