Klacht Nederlandse Spoorwegen: voordeelkaart Horecava

Klachtnummer
# 48848
Gebruiker
BeveKa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 20 januari 2014 online een treinkaart gekocht voor mijn dochter en mij
Van Emmen-Zuid naar Amsterdam-Rai (retour) voor € 9,00 p.p. naar de Horecava
Eenmaal in de trein bleek het eerste deel van de reis van Emmen-Zuid naar Zwolle niet geldig te zijn, omdat de reis door Arriva wordt verzorgd. De conducteur was begripvol en zei tegen ons dat we wel voor de terugweg een kaartje moesten kopen ad. € 12,20 p.p.
Op het E-ticket stond wel vermeld dat het ticket niet geldig was voor Arriva
Wat misleidend is, is wanneer je online een kaartje op de site van NS koopt, niet wordt vermeld dat je niet vanaf Emmen-Zuid kunt reizen.
Het is toch vrij eenvoudig om te vermelden dat het ticket vanaf Zwolle pas geldig is.
Ik vind dat je zo op het verkeerde been wordt gezet.

De oplossing

Geld terug van de gekochte kaartjes ad. € 24,40
(Reis van Zwolle - Emmen-Zuid)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer van Klinken,Het spijt mij dat u voor vervelende verrassingen kwam te staan tijdens uw bezoek aan de Horecava. Achteraf kan ik u slechts adviseren om vooraf een reisadvies op te vragen. Via deze weg kunt u zien met welke vervoerders uw reis verloopt. Een vergoeding voor de kosten welke u heeft gemaakt bij Arriva kan ik u helaas niet bieden. Het spijt mij u niet anders te kunnen melden. Toch hoop ik u zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen