Klacht Nederlandse Spoorwegen: voordeelkaart Horecava

BeveKa

Heb 20 januari 2014 online een treinkaart gekocht voor mijn dochter en mij
Van Emmen-Zuid naar Amsterdam-Rai (retour) voor € 9,00 p.p. naar de Horecava
Eenmaal in de trein bleek het eerste deel van de reis van Emmen-Zuid naar Zwolle niet geldig te zijn, omdat de reis door Arriva wordt verzorgd. De conducteur was begripvol en zei tegen ons dat we wel voor de terugweg een kaartje moesten kopen ad. € 12,20 p.p.
Op het E-ticket stond wel vermeld dat het ticket niet geldig was voor Arriva
Wat misleidend is, is wanneer je online een kaartje op de site van NS koopt, niet wordt vermeld dat je niet vanaf Emmen-Zuid kunt reizen.
Het is toch vrij eenvoudig om te vermelden dat het ticket vanaf Zwolle pas geldig is.
Ik vind dat je zo op het verkeerde been wordt gezet.

Geld terug van de gekochte kaartjes ad. € 24,40
(Reis van Zwolle - Emmen-Zuid)

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer van Klinken,Het spijt mij dat u voor vervelende verrassingen kwam te staan tijdens uw bezoek aan de Horecava. Achteraf kan ik u slechts adviseren om vooraf een reisadvies op te vragen. Via deze weg kunt u zien met welke vervoerders uw reis verloopt. Een vergoeding voor de kosten welke u heeft gemaakt bij Arriva kan ik u helaas niet bieden. Het spijt mij u niet anders te kunnen melden. Toch hoop ik u zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?