Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Vrije keuze dag niet ophalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66487
Gebruiker
Truus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Toen ik mijn keuze dag op wilde halen gaf de automaat bij het station aan dat hij er niet was.
Bij het informatieloket gevraagd en ook die konden niet vinden waar hij was gebleven terwijl hij wel op kon halen welke ik al gebruikt had en deze was nog niet gebruikt.
We kregen het advies om het na een poosje nog maar eens te proberen en anders maar de klantenservice te bellen.
Ik wilde mijn trein halen en vroeg of hij mij dan maar een gewone dagkaart wilde geven maar hij wilde hier niets aandoen.
Na meer als een half uur later lukte het alsnog om mijn keuze dag op te halen maar ik baalde ontzettend dat ik nu een trein later moest nemen.
In het begin heb ik ook al problemen gehad met dit abonnement en heette het een technische storing .

De oplossing

Ik ha d graag gewild dat ze mij een dagkaart hadden gegeven en daarna mijn keuzedag hadden afgeschreven.
Ik w as op tijd op het station e n alles bij elkaar duurde. Het drie kwartier om mijn keuzedag erop te krijgen en dat is niet zo'n leuk begin van een dagje uit
Op de terug weg hadden we ook nog bijna 20 minuten vertraging dus alles bij elkaar was het niet echt een leuk dagje uit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Walter,Inmiddels hebben wij de kwestie telefonisch met u besproken. Wij hopen dat problemen in de toekomst uit zullen blijven.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Truus
    Datum
    Ik heb een dagkaart aangeboden gekregen en ben daar tevreden over

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Truus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen