Klacht Nederlandse Spoorwegen: waardeloze dienstverlening ns

verbeterdens

Ik reis dagelijks met de intercity brussel van antwerpen naar Rotterdam. Ik doe dit met een Schooltreinkaart van antwerpen naar roosendaal (die 60 euro per maand kost omdat ik het stukje roosendaal grens - roosendaal ook moet betalen ondanks dat dat al door de nederlandse studentenov betaald is). In Nederland heb ik een week studentenov. Al een jaar lang heb ik nooit ingecheckt in roosendaal. Geen enkele conducteur heeft hier ooit om gevraagd. Vandaag werd ik gesommeerd dat ik in roosendaal de trein moet verlaten om in te checken. Het is onacceptabel dat ik door niet goed werkende systemen van de ns mijn één uur durende reis moet onderbreken na 20 minuten om in te checken in de kou. Om vervolgens weer de trein in te gaan waar vervolgens logischerwijs mijn plek is ingenomen door een andere reiziger. Op deze manier wordt het treinreizen wel erg ontmoedigd en dit is een onacceptabele serviceverlening.

Maak het inchecken met een gratis ov op de grens niet meer verplicht zodat reizigers die hun zaken goed voor elkaar hebben hun reis niet dagelijks hoeven te onderbreken met alle ongemakken van dien.

verbeterdens
    Helaas nog geen enkele reactie ontvangen van de ns

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?