Klacht Nederlandse Spoorwegen: waardeloze dienstverlening ns

Klachtnummer
# 263731
Gebruiker
verbeterdens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik reis dagelijks met de intercity brussel van antwerpen naar Rotterdam. Ik doe dit met een Schooltreinkaart van antwerpen naar roosendaal (die 60 euro per maand kost omdat ik het stukje roosendaal grens - roosendaal ook moet betalen ondanks dat dat al door de nederlandse studentenov betaald is). In Nederland heb ik een week studentenov. Al een jaar lang heb ik nooit ingecheckt in roosendaal. Geen enkele conducteur heeft hier ooit om gevraagd. Vandaag werd ik gesommeerd dat ik in roosendaal de trein moet verlaten om in te checken. Het is onacceptabel dat ik door niet goed werkende systemen van de ns mijn één uur durende reis moet onderbreken na 20 minuten om in te checken in de kou. Om vervolgens weer de trein in te gaan waar vervolgens logischerwijs mijn plek is ingenomen door een andere reiziger. Op deze manier wordt het treinreizen wel erg ontmoedigd en dit is een onacceptabele serviceverlening.

De oplossing

Maak het inchecken met een gratis ov op de grens niet meer verplicht zodat reizigers die hun zaken goed voor elkaar hebben hun reis niet dagelijks hoeven te onderbreken met alle ongemakken van dien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    verbeterdens
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie ontvangen van de ns

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen