Klacht Nederlandse Spoorwegen: Wifi in de trein

Klachtnummer
# 117830
Gebruiker
Ruth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Wifi in de trein is een hopeloos zaak sinds de NS het zelf verzorgd. Dagelijks probeer ik het zonder resultaat. In het verleden was het langzaam; nu is de service onbereikbaar.

De oplossing

Wanneer gaat de NS dit structureel oplossen en communiceren met haar klanten?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen