Klacht Nederlandse Spoorwegen: Wijziging abonnement

Geachte M/V,

De verandering die ik wil maken in mijn abonnement keuze kan niet per direct ingaan en dat vind ik bezwaarlijk.
1 December 2014 ben ik een overeenkomst aangegaan met de NS, een altijd voordeel abonnement.
Inmiddels ben ik er achter dat het voordeliger is als ik een traject vrij abonnement neem, dus ik heb gebeld met de klantenservice of ik dat kan veranderen per direct, helaas werd mij medegedeeld dat dat mogelijk is per 1 maart 2015, dus ik ben genoodzaakt om nog ruim 1 maand duurder te reizen, dat vind ik niet netjes. Het is niet zo dat ik het abonnement opzeg, alleen verander.
Ik hoop dat ik via deze weg alsnog geholpen word aan mijn abonnement verandering.
J.G.Bollemeijer

Ik hoop dat de NS alsnog per direct mijn abonnement omzet naar traject vrij(Almere centrum/Amsterdam Zuid) dan ben ik al zeer tevreden.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Bollemeijer,Het spijt mij te lezen dat uw abonnement niet op de door u gewenste datum omgezet kan worden. Op dit moment kan ik niet anders dan uw klacht over de productvoorwaarden door te geven. Dit verandert de situatie helaas niet. Dat spijt mij.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
    johnnymolinari
    Het is helaas met zoveel dingen met de NS er is altijd wel wat, dat er niets aan veranderd word had ik eigenlijk al verwacht.
    Ik wacht wel op 1 maart om mijn abonnement om te zetten.
    Het is teleurstellend, maar niet onacceptabel.

johnnymolinari

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?