Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: Willem van Olst (NS) stuurt ten onrechte deurwaarders op mij af
Details
De klacht
18 mei heb ik mijn abo bij NS beeindigd. Een paar weken later laat de NS mijn abonnement ineens doorlopen. Na veel gebel, aangetekende brieven en mails invoeren op het Eva systeem kreeg ik een brief van dhr. Willem van Olst dat het abonnement alsnog per medio mei beeindigd zal worden. Nu laat de NS mijn abo weer doorlopen en heb ik een deurwaarders kantoor op bezoek.Ik heb geen contactpersoon bij de NS om dit op te lossen, behalve Willem van Olst. Alleen, zoals hij zelf aangeeft reageert hij pas op brieven/Eva mails na 4 tot 6 weken. Dat betekent dat de deurwaarder dan inmiddels al vorderingen heeft gelegd. Hoe kan een KLANTENSERVICE pas na 4 tot 6 weken reageren? Ik kom dus geen steek verder, heb deurwaarders over de vloer en geen abonnement.
Het hele verhaal is uitgebreider maar heb niet meer tekens hier om dit te beschrijven.
De oplossing
1. direct stoppen met nota's, aanmaningen, incassobureau's naar mij te sturen voor een abo die niet meer loopt.2. Normaal contact, niet na 6 weken of eenkennig via Eva
3. Compensatie voor alle uren die ik hierin moet stoppen om dit recht te trekken. (inmiddels zeker 10 uur)
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.