Klacht Nederlandse Spoorwegen: Willem van Olst (NS) stuurt ten onrechte deurwaarders op mij af

# 119642
SdV

18 mei heb ik mijn abo bij NS beeindigd. Een paar weken later laat de NS mijn abonnement ineens doorlopen. Na veel gebel, aangetekende brieven en mails invoeren op het Eva systeem kreeg ik een brief van dhr. Willem van Olst dat het abonnement alsnog per medio mei beeindigd zal worden. Nu laat de NS mijn abo weer doorlopen en heb ik een deurwaarders kantoor op bezoek.
Ik heb geen contactpersoon bij de NS om dit op te lossen, behalve Willem van Olst. Alleen, zoals hij zelf aangeeft reageert hij pas op brieven/Eva mails na 4 tot 6 weken. Dat betekent dat de deurwaarder dan inmiddels al vorderingen heeft gelegd. Hoe kan een KLANTENSERVICE pas na 4 tot 6 weken reageren? Ik kom dus geen steek verder, heb deurwaarders over de vloer en geen abonnement.
Het hele verhaal is uitgebreider maar heb niet meer tekens hier om dit te beschrijven.

1. direct stoppen met nota's, aanmaningen, incassobureau's naar mij te sturen voor een abo die niet meer loopt.
2. Normaal contact, niet na 6 weken of eenkennig via Eva
3. Compensatie voor alle uren die ik hierin moet stoppen om dit recht te trekken. (inmiddels zeker 10 uur)

SdV
    Vanochtend heb ik met de klantenservice gebeld. Hieruit kwam duidelijk naar voren dat de NS schuldig is aan het laten doorlopen van het abonnement tegen mijn wil en tegen de schriftelijke bevestigingen.
    De medewerker van de klantenservice kan bovendien niks voor mij doen. Op mijn vraag of dit meer prioriteit kan krijgen antwoord mevrouw 'nee'. Leuk maar deurwaarders aan je deur is toch zeker wel prioriteit om iets op te lossen?
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte meneer de Vos,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u problemen heeft ondervonden met het opzeggen van uw abonnement. Het spijt mij zeer dat de opzegging zo moeizaam is verlopen. Mijn excuses voor het geleden ongemak.

Uit onze administratie blijkt dat uw abonnement inmiddels is opgezegd en dat alle openstaande facturen zijn ingetrokken naar aanleiding van contact met onze Klantenservice. Ik ga er vanuit dat uw klacht hiermee alsnog is opgelost.

U geeft tevens aan dat u ontevreden bent over de antwoordtermijn van onze Klantenservice. We hebben een achterstand gehad in de beantwoording van e-mails en brieven. Ik kan mij goed voorstellen dat het vervelend is wanneer u lang op antwoord moet wachten. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan. Op dit moment lopen wij de achterstand snel in.

Een compensatie voor de tijd die u aan uw klacht bent kwijt geraakt kan ik u helaas niet bieden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?